2013. július 8., hétfő

Monogram

Kérdezték tőlem, hogy az utóbbi időben miért használom a monogramom úgy a képeimen, akár a hímzéseken.
Válaszom nagyon egyszerű: 
"A hímzéseim én vagyok, én a hímzéseimben vagyok.
Egyszerűbben nem is tudnám megfogalmazni. Többen próbálkoztak már a másolással, de sokaknak igaza lett: nem lehet valaki keze munkáját ugyanúgy megismételni. Ezzel a monogrammal azonosítom, hogy ez saját kétkezi munkám, amelyek egyedi darabok. Ha valaki saját ruhadarabjára, kiegészítőjére kér tőlem hímzést, biztos lehet benne, hogy amit neki rajzoltam mintát, és hímeztem, az nem fog vele szembe jönni az utcán. Ki tudja, egyszer ha a kislányom felnő, találkozik valamelyik ruhával, ott a monogram, és rámutat. Ennek a készítésénél ott voltam, anyukám hímezte.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!
Köszönöm