2013. július 10., szerda

Ár - érték arány felborult?

Miért is ez a bejegyzésem címe?: "Ár - érték arány felborult?"
Mert tegnap kaptam egy e-mailt egyik kedves megrendelőmtől, amelyben részletezte, hogy mennyiért kapta azt a hímzett egyedi darabot, amelyet megálmodott, és vágya teljesült!
"a felsőt úgy rendeltem a Bonprixből, sima levélben küldtem el Neked, majd a hímzés és a visszaposta"
Arra voltam kíváncsi, hogy mennyire érte meg elküldeni nekem, kihímeztetni.

"jóval jobban megérte, fele annyiért megkaptam így, és szerintem még sokkal-sokkal szebb is mintha vettem volna egy hímzett darabot, és valóban egyedi J
Ma egyébként ebben voltam dolgozni és mindenki teljesen el volt ájulva, hogy mennyire gyönyörűűű J jó pár embernek meg kellett adnom az elérhetőségedet J

Ez úton is köszönöm! Ezek a sorok mindennél többet érnek számomra.

KÜLDJE EL --> KIHÍMEZEM KÍVÁNSÁGA SZERINT --> MEGÁLMODOTT KALOCSAI MINTÁS VÁGYA TELJESÜL --> VISELJE EGÉSZSÉGGEL ÉS BOLDOGSÁGBAN (egyedit, minőségit, szinte feléért, mintha vásárolna egy tömegcikket)


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!
Köszönöm