2013. július 24., szerda

Érdekes érdeklődés

Csörög a telefonom, felveszem és bemutatkozok. A vonal másik végén:
- Engem a hímzések érdekelnének, ha több ruhát küldök mennyiért hímezné ki?
- Kedves hölgyem (mivel nem tudtam ki van a másik oldalon), erre sajnos nem tudok így válaszolni, mert függ az anyagtól, az elhelyezkedéstől és a mintától.
- Mondjuk egy olyan 10 x 10-es mintát nem tudom milyen anyagra, mire.
- Általában azt szokták megkérdezni, hogy elkészült munkák közül mi mennyiért készült. Ha Ön is talál olyat, ami megközelíti elképzelését, megmondom mennyiért készíteném el.
- Épp internet előtt ülök, ez a bikini például mennyi?
- (válaszom itt megtalálható)
- Hát azt nagyon soknak tartom.
- Hölgyem, akkor rajzolja meg a mintát, lyuggalja ki tűvel, drukkolja rá a bikinire, hímezze ki kézzel, és akkor Ön is megtapasztalja sok-e a 200 Ft-os órabér.
- Jaaaaa, ezek kézzel vannak hímezve? Nekem géppel kellene ilyen hagyományos.
- Na az ilyen hagyományos, az nem gépi, hanem kézi hímzés.
- Tudna nekem mondani valakit, aki ugyanezt géppel kihímezi. (Ugyanezt, géppel, hagyományosan???? )
- Sajnos nem ismerek ilyen személyt, de tudja, mi itt Kalocsán a hagyományt őrizzük, és ezért kézzel készülnek.
- Jaaaaa, maga kalocsai? Akkor viszont hallásra.
Puffff, néma a telefon, el sem tudtam köszönni, és már napok óta gondolkodom, hogy mi is lehetett a beszélgetés lényege, illetve kivel is beszélhettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!
Köszönöm