2013. június 3., hétfő

Elgondolkodtam fiam érvelésén

Éppen hímeztem, amikor nagy fiammal beszélgettünk, és az alábbi gondolatait osztotta meg velem:

"Anya, amiket hímezel annyira jól néznek ki, és olyan szépek, hogy szerintem sokkal többen kérnének tőled hímzést, csak azt gondolhatják, hogy az ilyen profi munkának komoly ára van. Pedig ha tudnák, hogy sok kalocsai hímzésnek nevezett, de azt meg sem közelítő munkákra 2,3,4-szer annyit elkérnek, mint te anya a gyönyörű munkádért, akkor biztos nem oda mennének hímeztetni, hanem tőled kérnék."

Elgondolkodtam ezek után, hogy mennyire okosan gondolkodik a fiam, és szerintem igaza is lehet.
Nyugodtan írjon üzenetet, akit érdekel a hímzésem, mert sokan meglepődnek, amikor megtudják, hogy mennyibe kerül 1-1 hímzés.
Honnan tudom, hogy mások mennyiért hímeznek? Természetesen utánajártam.
Várom az  egyedi hímzéseket viselni akaró érdeklődőket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!
Köszönöm